tisdag 24 februari 2015

Bildbomb från ridhuset.

I helgen som var så passade vi på att hyra ridhuset på Öland en timme på söndagsmorgonen.
Det är härligt att se sju glada hundar som får tillfälle att släppa loss och resten av dagen låg alla pall i soffan, inte så konstigt så som dom höll igång.

Jessa har alltid koll på vem som har godis i fickorna.

Mor och dotter...

...Sansa och Jessa

Tänk om man alltid hade den uppmärksamheten från hundarna!



Milly - spänstig för att vara 9 år.



Och så en liten paus med husse.

Alla vill ha Kiras älskade freesbee.

Hobbe, Sansa och Jessa


Lollis

Kanske har matte godis också??

Milly

Jessa med Lollis i bakgrunden..

Lollis,Jessa, Sansa

Hobbe, Blaise och Lollis

Sansa och Hobbe med Kira mellan sig som knappt syns.

Blaise som är en fena på att fånga freesbee.


Kira kan minsann hon också!

Stolt som en tupp, lilla Kira!

Underbara Jessa...!

Hobbe, som blivit stora grabben, gör ett försök att komma åt bollen.

Inte så stor idé att försöka sno något för mamma...

...hon tänker inte släppa den ifrån sig..

med bollen i ett stadigt grepp..

..glöm det, hon tänker inte dela med sig..

Sansa försöker sig på samma sak.

Envisa ungar!!

Jag vet att du har godis till mig....fina Hobbe!

Om du springer på mig...

...så trampar jag ner dig! Syskonkärlek??!

Lollis

Hobbe




1 kommentar:

  1. Åh underbart! Längtar något otroligt tills jag har min egen whippet...

    SvaraRadera