torsdag 4 september 2014

Tre musketörer eller i vart fall två och en "dam" ;-)

Vet inte om det är rätt att kalla Sansa för dam för hon uppträder definitivt inte som en sådan. Någon vinthundsvärdighet finns det än så länge inte ett spår av.
Grabbarna Bus och hon röjer hela dagarna men jag måste säga att de är väldigt lätthanterliga och goa, de busar självklart men det är ändå betydligt lättare än jag kunde föreställa  mig att ha tre snart 12-veckors valpar i huset på en gång.

De är överlyckliga så länge altandörren står öppen och de kan gå ut och in som de vill och klarar också de allra flesta behoven utomhus, jätteduktiga måste jag säga. De pölar jag torkat de sista veckorna är lätträknade och tidningarna som jag samlat in av vänner och bekanta ligger oanvända i kassar i källaren sedan en tid tillbaka. 

Efter det att Triton (Brandon) flyttade för 2 veckor sedan har de tre fått flytta upp i vårt sovrum och sover snällt tillsammans i en stor Bia-bädd bredvid vår säng. Det är tyst och lugnt till 6-snåret då dom vaknar och vill ut i trädgården för en snabbrastning och sedan frukost för att därefter somna om, skönt!

Ville har hittat en skön plats i solen.

Och när det blev för varmt kröp han in och la sig på hyllan under bordet.

Sansa och Mílly

Klätterapan Sansa uppe på sin fina utsiktspunkt.

Det går utmärkt att klättra i murgrönan.

Regnet har gjort att vi fått en extra "barnpool" ovanpå den riktiga,
väldigt uppskattat av vissa. 

Ville älskar att plaska.

Hobbe har hittat ett bra ställe att ligga på.

 Ville och Hobbe

Kan man vara sötare?? Sansa, Ville och Hobbe.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar